Gdy pokazałam drugoklasistom to narzędzie na zajęciach komputerowych, w mig zaczęły powstawać ciekawe opowieści. Okazało się, że to strzał w dziesiątkę. Lekcja zajęć komputerowych dawno minęła, ale opowieści powstają, jak grzyby po deszczu. W naszym klasowym studio znajduje się już wiele książek, niektóre jeszcze nieskończone, inne już opublikowane. Autorzy w każdej chwili mogą do nich wrócić. I tak robią. Codziennie kilkoro dzieci zagląda do swoich książek, uzupełnia je, poprawia lub rozpoczyna nowe.
Dodatkowym atutem storybird jest to, że działa korekta. To znaczy, że błędnie napisane wyrazy są podkreślone na czerwono, co zmusza dzieci do poprawienia błędów. Otrzymujemy więc dzieło praktycznie bezbłędnie napisane.
Pomysłowość dzieci nie zna granic. Sposób budowania wypowiedzi, zasób słownictwa używany przez uczniów pozwala na ocenę umiejętności w zakresie pisania. Storybird umożliwia w rozwijanie umiejętności pisania w sposób atrakcyjny dla uczniów.
Pozwólmy dzieciom pisać, pozwólmy pisać storybird.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz